Moje faze čišćenja

Dan 1: Kako je sve tako predivno i čisto! Baš sam to super pospremila. Hana, da si više nikad nisi dopustila da ti stan dođe u ovo stanje! Svaki put kad pojedeš, operi suđe. Pometi svaki dan. Usisaj svaki drugi dan. Da nisi ostavila odjeću po podu više. Ima da sve ostane ovako lijepo i blistavo.

Dan 3: Kvragu, ne stignem oprati ovo. Moram ići na faks, oprat ću kad se vratim kući. Evo obećajem. E, i moram pokupiti ovo s poda. Rekla sam sebi da neću više dopustiti da se stvari nakupljaju na podu.

Dan 4: Shit, zaboravila sam oprati. Al ne stignem više, moram raditi. A ništa, morat ću oprat kad se vratim doma. Stvarno. Majke mi. Maajke mi mile. :spotiče se preko traperica na podu i psuje:

Dan 6: Odjeća je posvuda. Mrvice i pseće dlake po odjeći. Suđe je u obliku malog brda. Prašina izgleda kao snježni pokrivač.

Dan 7: Kvragu, kako se nagomilalo ovo sve. Stvarno bi morala opet napraviti generalku i pospremiti.

Dan 10: Evo. Danas čistim. Danas ništa ne radim i samo pospremam. Ima da mi stan opet blista. (Briše prašinu, pere WC, vraća se na kompjuter i zaboravlja sve)

Dan 14: Odjeća je na kvaki, ormaru, u ormaru, na krevetu, oko kreveta na stolici, na radijatoru. Suđe se nagomilalo do gigantskih proporcija.

Isuse bože… Pa šta je ovo. Kao da je bomba pala. Ne znam kad je bilo ovako odvratno. Pa ne mogu ja ovako živjeti.

Dan 20: Okej, danas stvarno pospremam sve sve sve. (Uzima cijeli dan i čisti stan do blistavog stanja)

______

Dan 1: : Kako je sve tako predivno i čisto! Baš sam to super pospremila. Hana, da si više nikad nisi dopustila da ti stan dođe u ovo stanje! Svaki put kad pojedeš, operi suđe. Pometi svaki dan. Usisaj svaki drugi dan. Da nisi ostavila odjeću po podu više. Ima da sve ostane ovako lijepo i blistavo.

Leave a Reply

